نحوه نصب موتور IVECO NEF N60 ENT M40
نوشته شده توسط : dave

ین دستورالعمل راهنمای نحوه نصب موتور IVECO NEF N60 ENT M40 را به شما نشان می دهد.

محل قرارگیری موتور باید به گونه ای باشد که امکان پر کردن و تخلیه مایعات موتور را هنگام انجام سرویس فراهم کند.
علاوه بر این ، جعبه رله و دکمه فشار تشخیصی موجود در آن ، همچنین هنگام کار باید در دسترس باشند.

IVECO Power EPC برای بارگیری و نصب کامیون و
اتوبار لنگر IVECO
اگر لنگر انداختن با قرار دادن سوپاپ در وسط انجام شود ، آنها باید بتوانند از جرم موتور و رانش طولی اعمال شده توسط شاخ پروانه در حرکت پشتیبانی کنند.
در صورت اتخاذ نصب سخت ، باید مراقبت ویژه ای را جهت حمایت از همسویی و هماهنگی انجام داد.
اطلاعات مربوط به ابعاد و مقادیر اتصال در "نمودار نصب" ارائه شده است.
هوای احتراق و تهویه
مطابقت با دستورالعمل مقدار هوای مورد نیاز برای احتراق و تهویه ، عملکرد منظم موتور را حتی در شرایط نامساعد تضمین می کند و
حداکثر قدرت طراحی خود را فراهم می کند (1).
 

خط آب دریا
باید دارای آبگیر باشد که بتواند از ورود اجسام خارجی به لوله های مکش جلوگیری کند. بین ورودی و پمپ ، بهتر است یک دروازه را برای بستن در شرایط اضطراری یا برای مدت طولانی بیکار و یک فیلتر برای جلوگیری از ناخالصی های کوچکتر ، قرار دهید. همچنین توصیه می شود آند روی با اندازه مناسب و به راحتی جایگزین شود.
 

خط آب دریا موتور توسط سازنده با آندهای محافظتی تهیه شده است تا به صورت دوره ای تعویض شود.
شلنگ های لاستیکی مستقر در امتداد خط لوله باید به اندازه کافی سفت باشد تا مناطق خفه شده ناشی از خرد شدن ایجاد نشود (1).
 

پیش گرمایش موتور IVECO
اگر مشخصات کاربری موتور نیاز به تحویل فوری ، نیرو در بالاترین دور در دقیقه دارد ، توصیه می شود که یک پیش گرمکن کمکی بر روی حلقه خنک کننده بسته نصب کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ قطعات یدکی IVECO Power EPC 2019

 
تخلیه گاز اگزوز IVECO
مجرای تخلیه گاز اگزوز باید با دستورالعمل های مندرج در نشریه IVECO MOTORS "راهنمای نصب موتورهای دریایی" مطابقت داشته باشد. همچنین نشانه هایی برای محاسبه ابعاد خطوط لوله اگزوز فراهم می کند ، که مسئولیت حیاط است.
 

IVECO Electric - تجهیزات
الکترونیکی با توجه به ابعاد و موقعیت مهارهای سیم و اتصالات آنها ، ترتیب مناسبی از واحد الکترونیکی کنترل موتور ، جعبه رله و واحدهای الکترونیکی اختیاری احتمالی فراهم می کند.
هر دو واحد باید به گونه ای لنگر انداخته شوند که باعث از بین رفتن ارتعاشات و تنشهای ناشی از بدنه هنگام کار و یا ناشی از عملکرد موتور شوند.

http://www.car-auto-repair.com





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: